HTML

Wilson blogja

Sziasztok a blogon lesznek játékbemutatók, filmbemutatók meg még sok minden más is :) E-mail : wilsongames@citromail.hu

Napi vicc

A nap vicce

Friss topikok

VGA nyertesek

2010.12.14. 17:38 :: Wilson96

Véget ért a Video Game Awards (VGA) és megvannak a nyertesek. Én nagyjából egyetértek a listával nincs bajom vele, szerintem minden valamirevaló 2010-es játék kapott valamilyen díjat. 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az év legjobb játéka: Red Dead Redemption
Az év legjobb PC-re készült játéka: StarCraft II: Wings of Liberty
Az év legjobb Xbox 360-ra készült játéka: Mass Effect 2
Az év legjobb PlayStation 3-ra készült játéka: God of War III
Az év legjobb Nintendo Wii-re készült játéka: Super Mario Galaxy 2
Az év legjobb kézi konzolos játéka: God of War: Ghost of Sparta
Az év legjobb fejlesztőcsapata: BioWare
Az év legjobb független játéka: Limbo
Az év legjobb lövöldéje: Call of Duty: Black Ops
Az év legjobb akció-kaland játéka: Assassin’s Creed: Brotherhood
Az év legjobb szerepjátéka: Mass Effect 2
Az év legjobb multiplayer játéka: Halo: Reach
Az év legjobb sportjátéka: Tiger Woods PGA Tour 11
Az év legjobb csapatsport-játéka: NBA 2K11
Az év legjobb versenyzős játéka: Need For Speed: Hot Pursuit
Az év legjobb zenei játéka: Rock Band 3
Az év legjobb zenei felhozatala: DJ Hero 2
Az év legjobb egyedi zenei száma: Far Away - Jose Gonzalez (Red Dead Redemption)
Az év legjobb egyedi zenéje: Red Dead Redemption
Az év legjobb adaptációja: Scott Pilgrim vs. The World: The Game
Az év legjobb letölthető játéka: Costume Quest
Az év legjobb letölthető tartalma (DLC): Red Dead Redemption - Undead Nightmare
Az év legjobb grafikája: God of War III
Az év legjobb karaktere: Sgt. Woods (Call of Duty: Black Ops)
Az év legjobb női szinkronhangja: Tricia Helfer - Sarah Kerrigan (StarCraft II: Wings of Liberty)
Az év legjobb férfi szinkronhangja: Neil Patrick Harris - Peter Parker / Amazing Spider-Man (Spider-Man: Shattered Dimensions)
 

 

2 komment

Címkék: díjak 2010 vga helyezések

A bejegyzés trackback címe:

https://wilsongames.blog.hu/api/trackback/id/tr152515777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roannes 2010.12.14. 20:50:10

Én versenyzős játéknak az F1 2010-et gondoltam volna. Lehet nem olyan szép, vagy nem olyan hangulatos mint a Hot Pursuit, de szerintem azzal sokkal több ideig el lehet szórakozni, és más dolgokban is jobb. De ez csak az én véleményem :D

Wilson96 2010.12.15. 06:48:12

Jah az F1 szerintem is jobban megérdemelte volna :) NFS-ok már eléggé rosszak egy ideje, mondjuk Hot Pursuittal nem játszottam még.
Azért is írtam, hogy nagyjából egyetértek a listával :D

Na meg az év legjobb XBOX 360-as játékánál a Mass Effect 2 biztos megérdemli de nekem nem jön be :(
süti beállítások módosítása