HTML

Wilson blogja

Sziasztok a blogon lesznek játékbemutatók, filmbemutatók meg még sok minden más is :) E-mail : wilsongames@citromail.hu

Napi vicc

A nap vicce

Friss topikok

Ma este videó várható...

2010.12.22. 09:00 :: Wilson96

Sziasztok! Bocsi hogy nem voltam aktív de mivel mindenféle sulis baromság volt (karácsonyi buli stb. stb.) ezért nem tudtam semmit sem csinálni. De ma végre már szüneten vagyok (jan. 3-ig) és elkezdtem a Wilson Games videót (ami a rossz pc juniorok nyereményjátékára csinálok). Viszont, ha azt befejeztem utána idén már csak egy Wilson Movies videó várható (majd valamikor év végén) mivel belekezdek a Rossz PC játékok nyereményjátékára szánt videómba és két videót egyszerre csinálni szerintem teljesen őrültség lenne mivel szeretnék pihenni is néha :D. Tehát idén még 2 videó ebből 1 ma jön ha minden jól megy, utána pedig RPCJ nyereményjáték :)

 

Sziasztok!

10 komment

Címkék: videó este update nyereményjáték rpcj

A bejegyzés trackback címe:

https://wilsongames.blog.hu/api/trackback/id/tr702531778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roannes 2010.12.22. 09:36:04

Na látom találtál Karácsonyos játékot. Amúgy szerintem videó csinálás közben ha esetleg ideges, frusztrált, vagy csak fáradt vagy hallgass Korn-t. Rendbe fog szedni :D

Roannes 2010.12.22. 09:38:13

Ja és sok sikert RPCJS, RPCJr nyereményjátékra!

Wilson96 2010.12.22. 09:42:20

@DonPaul: Köszi! Oké hallgatok :) :D Amúgy most még torokgyulladásom is van meg fáj a fejem szóval nem kis dologba vágtam a fejszémet :D

Wilson96 2010.12.22. 09:42:50

Még szerencse, hogy a hangom az nem ment el csak rekedtes :D

Wilson96 2010.12.22. 14:49:09

@DonPaul: Köszi :D Nem is láttam még mikor utoljára néztem nem volt ott :D hát hálistennek olyan hibákat vétettem amiket könnyű kiküszöbölni :) és megkaptam rá a 2,5-öt szerintem kezdetnek egész jó :)

Roannes 2010.12.22. 16:21:04

@Wilson96: Jaja :) Azokat a hibákat kijavítod akár 4 is lehet a következő :)

Wilson96 2010.12.22. 16:42:41

Naja már kész is de nem értem hogy mibe konvertáljam le elkészítés után, hogy ne legyen ronda a képminőség. Mert most is az lett néhány helyen. Ötlet? :D

Wilson96 2010.12.22. 16:45:05

Naja már kész is de nem értem hogy mibe konvertáljam le elkészítés után, hogy ne legyen ronda a képminőség. Mert most is az lett néhány helyen. Ötlet? :D
süti beállítások módosítása